Moët & Chandon x Pharrell Williams lanceren exclusieve champagnes

Moët Chandon x Pharrell Williams

Het bekende champagnehuis Moët & Chandon lanceert een sprankelende samenwerking met Pharrell Williams. Dat is de Moët & Chandon Pharrell Williams Limited Edition Collection. Met deze exclusieve collectie brengt het champagnemerk een eerbetoon aan verjaardagen en het vieren van bijzondere momenten. De gelimiteerde flessen en giftboxen zijn vanaf 1 maart exclusief verkrijgbaar in Nederland bij de Bijenkorf.

De samenwerking draait om saamhorigheid en feestvreugde, waarden die zowel Moët & Chandon als Pharrell Williams delen. De iconische strik, die ooit een vlinderdas was, speelt een centrale rol in het ontwerp. De collectie omvat flessen Brut Impérial en Nectar Impérial Rosé in luxe kleuren, met handtekeningen van Pharrell en unieke details die verwijzen naar zijn stijl en creativiteit.

Campagne met een feestelijk karakter

Om de lancering te vieren, introduceert Moët & Chandon een wereldwijde campagne waarin Pharrell Williams de hoofdrol speelt. De video toont vrienden die zich haasten naar een verjaardagsfeestje in Parijs. De een met bloemen, de ander met een taart en natuurlijk neemt iemand de champagne mee. Dit benadrukt het idee dat een verjaardag draait om de mensen die je viert, niet om de cadeaus of de locatie.

Een eerbetoon aan het vieren van het leven

Voor Moët & Chandon is champagne al eeuwenlang een symbool van feest en verbinding. Sinds 1965 heeft het huis een traditie van verjaardagsvieringen met iconische figuren. Zo werd Paul Newmans 40e verjaardag gevierd met een fles Moët. Proostte Scarlett Johansson op haar 30e samen met haar tweelingbroer Hunter. En ook voormalig tennisser Roger Federer kiest steevast voor Moët & Chandon bij zijn verjaardagsmomenten met familie en vrienden.

Pharrell Williams deelt die liefde voor het vieren van het leven. “Het mooiste aan jarig zijn, zijn de mensen die je verjaardag met jou willen vieren”, vertelt hij. Zijn eerste kennismaking met champagne was met Moët & Chandon en sindsdien is het een terugkerend ritueel. De samenwerking met het champagnehuis voelt voor hem dan ook als een natuurlijke match.

De collectie

De collectie bestaat uit verschillende limited edition flessen. Elk met een uniek ontwerp dat de essentie van feest en saamhorigheid uitstraalt:

  • Brut Impérial (Gold, Midnight Blue, Deep Red) – 75 cl
    Deze flessen zijn voorzien van een luxe giftbox en een flessenhals in goud, nachtblauw of dieprood. Pharrells handtekening prijkt in witte parelachtige letters op de verpakking.
  • Nectar Impérial Rosé (White) – 75 cl
    Een frisse, elegante verschijning met een witte fles en giftbox, voorzien van Pharrells signatuur.
  • Brut Impérial (Midnight Blue) en Nectar Impérial Rosé (White) – 1,5 L Magnum (The Bow Creation)
    De magnumflessen worden geleverd met een oversized stoffen strik, ontworpen door het Parijse Atelier Baqué Molinié. De strik, voorzien van parelkralen, kan worden verwijderd en als broche gedragen worden.

Waar en wanneer te koop?

Liefhebbers kunnen de limited edition collectie vanaf 1 maart exclusief vinden bij de Bijenkorf in Nederland. De prijzen zijn als volgt:

  • Brut Impérial Limited Edition (75 cl) – € 56,95
  • Nectar Impérial Rosé Limited Edition (75 cl) – € 72,95

De Bow Creation Magnums zijn verkrijgbaar in de Moët & Chandon Boutique in Épernay, waarbij prijzen op aanvraag beschikbaar zijn.

Wes van Geneijgen

Laat een bericht achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *