Old Amsterdam komt op de valreep met 1 aprilgrap: Kaaseitjes

Old Amsterdam borrelplank

Eigenlijk zijn 1 aprilgrappen nooit grappig, behalve in deze sector. Het leverde al tompouce bier, een augurkvibrator en een bitterbalpizza op. Old Amsterdam doet vandaag ook nog een duit in het zakje met de aankondiging van het Kaasei. Een paasei, maar dan gevuld met kaas. De ultieme combinatie van hartig en zoet.

Het idee van smaakcombinaties die niet horen, maar eigenlijk wel werken gaat hier waarschijnlijk op. Zo rept het ronkende persbericht over het volgende: Dat kaas en chocolade goed samen kunnen gaan, bewijst Old Amsterdam met deze nieuwste innovatie. De rijke, hartige smaak van de kaas krijgt een speelse twist door de zoete tonen van chocolade.

“Bij Old Amsterdam zoeken we altijd naar nieuwe manieren om onze karaktervolle kaas op een verrassende manier te presenteren”, zegt Koen Brink, Brand Manager Old Amsterdam Nederland. “Met de Old Amsterdam kaas-eitjes brengen we een product op de markt dat perfect past binnen het paas-moment, waarin genieten van bijzondere smaken centraal staat.”

Beperkte oplage

Deze Kaaseitjes worden volgens het persbericht exclusief verkocht via de webshop en Brand Stores van Old Amsterdam. Een verpakking bevat vier eitjes en kost € 3,99. Geheel toevallig zijn ze vanaf vandaag verkrijgbaar.

  • Kaasei Old Amsterdam
Wes van Geneijgen

Laat een bericht achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *