Nieuwe fanwear kledinglijn ALDI mede gericht op festivalzomer

Supermarktketen ALDI is ooit een van de eersten geweest die in ons land met een eigen kledinglijn op de proppen kwam, zonder zelf in de mode actief te zijn. Deze limited edition kleren eerden vooral ook merken als Schultenbräu en Golden Power. Ze bepaalden een tijdje de festivalzomer en badkleding. Nu, een paar jaar later, komt ALDI met een geheel nieuwe fanwear kledinglijn gericht festivals, de camping of het strand.

Vanaf komende zaterdag 6 juli ligt de nieuwe ‘fanwear’-collectie van de Duitse supermarktketen in de eigen winkels. De collectie bestaat uit kleren en accessoires met het iconische ALDI-logo en een stijlvol blauwwit lijnenspel erop. Zo zijn er onder meer: sportsokken, t-shirts, slippers en sweatshorts.

Fanwear ALDI voor festivalzomer

Daarnaast is er ook ruimte in de collectie voor alles waarmee je de zomer een stuk prettiger maakt, zeker als je van festivals houdt. Zo zitten er: badlakens in de collectie, maar ook echte festival must haves zoals regencapes, heup- en schoudertasjes. Het beste nieuws: alles kost minder dan tien euro, zoals het een discounter betaamt.

Festivalgangers

OM alvast in de goede sfeer te komen, verraste de supermarktketen de afgelopen week al verschillende festivalgangers. Zij werden van top tot teen in de nieuwe fanwear gestoken om zo helemaal klaar te zijn voor de festivalzomer. Wie, wat en hoe zie je inmiddels op de sociale kanalen van ALDI.

De hele collectie is al online te checken op ALDI Fanwear

Wes van Geneijgen