
ALDI gaat mee in de trend van veel andere bedrijven die niks in de mode doen: een eigen kledinglijn op de markt brengen. Voor de Duitse supermarktketen gaat het om kleding voor de merken Schultenbräu, Golden Power, SnackFan én zichzelf. Het gaat om t-shirts, slippers en boxershorts. Vanaf 2 mei zijn ze te koop in de eigen winkels en online.
In ons land is waarschijnlijk FEBO de eerste geweest die een hype ontketende met de eigen merch, die voor de vorm even omgedoopt werd tot Haute Friture. Daarna zijn genoeg festivalzomers geweest waar ineens festivalgangers in de merch van Ikea, Zeeman of een andere willekeurige keten rondliepen. Hoewel er dit jaar geen festivalzomer plaats zal vinden, is er altijd ruimte om in de kekke kledinglijn van ALDI in de tuin of het park de blits te maken.
Kledinglijn van ALDI
In het nieuwe kledingassortiment van ALDI vallen mij in ieder geval de kledingstukken met Schultenbräu op. Want naast de T-shirts, boxers en slippers is er zelfs een unieke Schultenbräu pop-up tent te winnen. Zo kom je toch weer automatisch terug bij de festivalzomer. Al zet je die nu gewoon lekker in de tuin op om alvast voor te proeven voor volgend jaar. En zo heb je thuis natuurlijk een authentieke Schultenbräu-experience.
Winnen
De kleding is vanaf 2 mei tijdelijk verkrijgbaar, maar ALDI gooit er van 28 april tot 5 mei een winactie tegenaan. Daarmee zijn twee zomerpakketten te winnen waar de pop-up tent, drie T-shirts, drie boxers en drie paar slippers in zitten. En acht Aldi-pakketten met een T-shirt, boxer en paar slippers in van ALDI. Deelnemen kan na het weekend via de speciale pagina op de website van de supermarktketen.
- Exclusief feest Patrón El Alto bij Zum Barbarossa tijdens ADE - 7 november 2025
- Old Fashioned Week 2025: 40 bars en 3 topchefs presenteren twists - 6 november 2025
- Copal Amsterdam: moderne Mexicaanse keuken met oog voor traditie - 6 november 2025