easyJet viert jubileum met Flying Cake en kans op vliegtickets

Flying Cake easyJet

Wat krijg je als een hippe bakkerij en een vliegmaatschappij samen een taart ontwikkelen? Een luchtig wolkentaartje dat smaakt naar Marrakesh, Londen én Corfu. De Flying Cake is een tijdelijke traktatie van YUSU en easyJet, die niet alleen smaakt als vakantie, maar je er ook naartoe kan brengen. Dankzij een verrassende winactie voor hun jubileum op Schiphol.

Ter ere van hun tienjarig jubileum op Schiphol bundelt easyJet de krachten met YUSU Coffee, de geliefde Amsterdamse koffiebar en bakkerij. Het resultaat: een limited edition taartje dat smaakt naar vakantie en tegelijk een actie koppelt aan een goed doel én een prijzenpot.

Smaak van bestemmingen

De Flying Cake is samengesteld door YUSU’s community, die hun favoriete vakantiebestemmingen doorgaven. Marrakesh kwam als favoriet uit de bus en bracht Marokkaanse specerijen zoals kaneel en nootmuskaat in het beslag. Londen zorgde voor een fris hart van lemon curd, terwijl Griekse honing uit Corfu verwerkt zit in de meringue topping.

“De Flying Cake is een reis langs de populairste vakantiebestemmingen van easyJet”, zegt Nicole Lieuw, mede-oprichter van YUSU. “We wilden dat hij zo licht zou aanvoelen als een take-off, maar met diepe smaken die blijven hangen.”

Verjaardag met een actie

De samenwerking viert dat easyJet sinds 2015 een thuisbasis heeft op Amsterdam Airport Schiphol. Sindsdien vervoerde de luchtvaartmaatschappij ruim 70 miljoen passagiers van en naar de hoofdstad. Alleen al dit jaar staan er meer dan 6 miljoen reizigers en 38 Europese bestemmingen op de planning.

Om het jubileum extra feestelijk te maken, zit in elke Flying Cake een uniek nummer verstopt. Op 10 april organiseert YUSU via Instagram Stories een trekking waarbij tien winnaars worden gekozen. Zij ontvangen elk een set easyJet-tickets en een reiskoffer vol verrassingen.

Zoetekauw met impact

De Flying Cake is verkrijgbaar van 5 tot en met 10 april bij YUSU en kost € 3,50. De volledige opbrengst gaat naar UNICEF, de vaste goede doelpartner van easyJet. Er is een beperkt aantal cakes beschikbaar: op is op.

Wes van Geneijgen

Laat een bericht achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *