Evian lanceert limited edition waterflessen met Pharrell Williams

Pharrell x Evian

Evian komt met een zeer opvallende samenwerking. Voor de nieuwe Fountain of Youth-campagne is de samenwerking aangegaan met het lifestyle- en skincaremerk Humanrace van Pharrell Williams. Dat levert twee limited edition glazen flessen Evian op: een met bruisend en een met plat water. De een heeft een blauwe tint en de ander een groene.

Daarmee is het voor het eerst dat beide varianten in een glazen fles verkrijgbaar zijn. Deze campagne is onderdeel van den Mountain of Youth-campagne die eerder dit jaar is gelanceerd. Op de flessen valt de tekst ‘This is the Fountain of Youth’ te lezen. Zo probeert het merk de thema’s jeugdigheid en welzijn onder de aandacht te brengen.

Humanrace

Pharrell kan zijn creatieve visie goed kwijt bij zijn lifestyle- en skincaremerk Humanrace. Die creativiteit heeft hij meegebracht naar deze campagne. Zo moeten de flessen op zichzelf een esthetische toevoeging zijn aan de tafelzetting thuis met hun moderne design.

Belang van water

Voor Pharrell is het belangrijk om bij deze samenwerking het belang van water te benadrukken. Hij zegt daarover: “Hydratatie is cruciaal. Deze flessen staan ook echt voor meer dan alleen water. Ze zijn een herinnering dat zelfzorg ook leuk kan zijn. Met deze samenwerking hoop ik mensen te inspireren om aandacht te schenken aan de kleine momenten die bijdragen aan hun welzijn. De zin ‘Fountain of Youth’ op de fles is bedoeld als ijsbreker aan tafel en benadrukt de rol van water in ons dagelijks leven.”

Fountain of Youth

Dawid Borowiec, Global Director bij Evian, over deze campagne: “Evian, met zijn bron in Evian-les-Bains als een echte ‘Fountain of Youth’, heeft in Humanrace de perfecte partner gevonden. Pharrells filosofie en toewijding aan welzijn sluiten naadloos aan bij onze visie. Samen willen we mensen inspireren om welzijn op een toegankelijke en vreugdevolle manier te omarmen.”

De limited-edition flessen zijn vanaf deze maand wereldwijd verkrijgbaar bij geselecteerde retailers, in Nederland is dat de Bijenkorf.

Wes van Geneijgen